باولایت تاشهادت...

وبلاگ حجه الاسلام محمودفیروزی فرد

باولایت تاشهادت...

وبلاگ حجه الاسلام محمودفیروزی فرد

باولایت تاشهادت...

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
عالم محضرخداست، درمحضرخدا معصیت نکنیم

فتنه88

محمود فیروزی فرد | چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ق.ظ

اگرچه فتنه 88 خسارات زیادی به کشور و نظام جمهوری اسلامی اعم از جانی، مالی، حیثیت معنوی و پرستیژ بین المللی و جسارت یابی دشمنان و فراهم سازی زمینه اعمال فشارهای مختلف که بخشی از آن را در حوزه هسته‌ای شاهد بودیم، وارد کرد اما آثار و دستاوردهای داخلی و خارجی زیای هم داشت که در راس همه آنها شکل گیری حماسه 9دی با حضور میلیونی و دشمن شکن مردم بصیر ایران بود. حضور مردم در 9دی 88 حماسه بود زیرا؛ اولا، رنگ انتخاباتی به خود نگرفت و با بصیرت زیر بار تحلیل و تزیین دشمن که می‌خواست کل فتنه88 را دعوای انتخاباتی نشان دهد، نرفت. ثانیا، خواستی ملی برای پایان منازعات سیاسی و تداوم نظام جمهوری اسلامی بود. 

دستاورد این حضور به نوبه خود، اقتدار و استحکام نظام و گفتمان انقلاب اسلامی را در نزد دوستان و دشمنان ما افزایش داد و به جهانیان ثابت نمود که مردم و حکومت در ایران اسلامی در پرتو ولایت فقیه یک حقیقت واحد هستند و از چنان ریشه، ظرفیت و اقتداری برخوردارند که به راحتی هر توطئه را در نطفه خنثی می کنند.

با شکل‌گیری حماسه 9دی به همه دیرباوران داخلی ثابت شد که ملت فهیم و آگاه ایران قادرند از ورای تمام چهره‌آرایی‌ها، تزویرها و نقاب‌ها، انقلابیون واقعی را از مدعیان دروغین، عافیت طلبان و مصلحت اندیشان بازشناسند.

حماسه تاریخی نهم دی به تعبیر رهبر حکیم انقلاب نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی بود که امروز نیز ملت ایران در پاسخ دهی لازم و محکم به زیاده‌خواهی‌ها و بدعهدی‌های آمریکایی‌ها در نقض برجام و حمایت از جبهه مقاومت در تحولات منطقه‌ای به آن نیاز دارد و باید از وحدتی که در پرتو این نگاه مشترک دینی برای حفظ انقلاب به عنوان میراث گرانقدر امام در جامعه هست، برای پیشبرد کشور و نظام اسلامی بهره ببرد.

  • محمود فیروزی فرد

9دی

فتنه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی